mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام. وبلاگت خوبه ولي بهترم ميشه اونم با طراحي يک قالب اختصاصي و زيبا. اگه مقاله ,پاورپوينت ,پروژه کارآفريني و کارآموزي يا پايان نامه خواستي يه سر به سايت www.mohaghegh.org بزن. دوست عزيز منو با عنوان دانلود مقاله لينک کن و بهم اطلاع بده تا لينکت کنم. يا حق

+ مقدم شلمچه چهاربرج 

b31530801fcfa3b17f536b148b83a9a5-425

شما دعوتيد به:
شرکت طرح ترک هر روز يک گناه...
جهت تعجيل در فرج امام عصر.
منتظرتان هستيم در وبلاگ...عشق يعني..
+ مقدم شلمچه چهاربرج 
سلام حاج آقا جباري...
چه عجب به وب سايت ما آمدي؟
اگه هم لباسانت ببينن بهم نظر داده ايد ناراحت ميشن
چون از وب سايت هاي مثل شلمچه مشکل دارند و هر روز ما را مي کوبند گناه ما اين است که منحرف نميشويم و در صراط مستقيم ولايت و به دور از ماديات زندگي مي کنيم.
از طرف وبلاگ طلاب چهاربرج اونقدر به حمله شد که آخر خسته شدند و چون عرضه نداشتند هر پستي که مي گذاشتن زود حذف مي کردند و در نظرات خصوصيشان حتي به خيلي ها اهنت کردند و من واقعا از شما گله دارم که با اينکه مي شناسي ولي کتمان مي کني من اين قول را بهت ميدم اگه بشناسمش آبرويش را در ميدان امام چهاربرج خواهم برد. پس لطف کن بهش بگو خودش را بهم معرفي کنه و اين قضيه ختم به خير تمام بشه چون واقعا يک آدم بزدل و بي شخصيت هست و خدا ميداند اگه بشناسمش چکارش خواهم کرد که ديگر به شهدا و مردم توهين و اهانت نکند.

سلام.خوبي..براي سلامتي و فرج شان5صلوات صلوات بفرست. يا اباصالح المهدي ادرکني د دل نوشتي با عنوان دنيايي حرف از حرف هاي ناگفتة يک عکس   نوشتم .خوشحال ميشم بخونيش

پرچم هاي سياه شرق
آماده تبادل لينک با وبلاگ هاي شما/يه همکاري دائمي بدن هزينه
ابتدا ما را به اسم پرچم هاي سياه شرق لينک کنيد و بعد خبر بديد
http://shargh.us/fa/
سلام عزيز
خوبي؟
منو لينک ميکني؟
اگه دوست داشتي به اسم وبم منو لينک کن و بعد بهم خبر بده که با چه اسمي لينکت کنم؟
مرسي
سلام. وبلاگ خوبي داري ولي سعي کن که تنوع مطالبت رو بالا ببري تا کاربر بيشتري داشته باشي.اگه شارژ مجاني هم خواستي يه سر به سايت من بزن. يک مسابقه و بازي فکري است که با حدس زدن کلمه برنده ميشي. ممنون ميشم منو با عنوان بازي لينک کني.