سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ اطلاع رسانی استاد جباری چهاربرج

بسم الله الرحمن الرحیم

((وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى? بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ? إِنَّ فِی ذَ?لِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ))

با توجه به این آیه شریفه 5 از سوره ابراهیم مطالبم رو خدمتتان عرض میکنم.

در این آیه هدف از فرستادن و بعثت حضرت موسی( ع ) به قومش بیان میشود که هدف هر پیامبری هم همین مطلب بوده که ایام الهی و روزهای ویژه ای که وجود دارد را به مردم متذکر شود. و اینکه از گمراهی و ضلالت نجات پیدا کرده و به راه نور و هدایت و به  راه انبیاء الهی که راه هدایت و نور است بیایند.

روز قهر و غلبه بر کفار و مشرکین , روزهای پیروزی بر کفر و نفاق از ایام الهی است.از نمونه های این ایام نجات حضرت نوح , نجات خود حضرت موسی از فرعون و فرعونیان , نجات ابراهیم خلیل الله با معجزه تبدیل آتش به گلستان و ... می باشد . در دوران ما پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن هم بنا به تعبیر امام خمینی ره یکی از ایام الهی است . که باید به مردم متذکر شد تا از نعمت ولایت و حکومت اسلامی و الهی صبار و شکور باشند که این دو(صابر بودن و شکرگذار بودن) ویژگی مومنان متعهد می باشد که حوادث روزگار سختی روزگار و مشکلات آنان را از حرکت بازنمیدارد. چون مومن به فرمایش امیرالمومنین علی ع  نماد (المؤمن کالجبل الراسخ لا تحرکّه العواصف) است.

پس وظیفه همه ماست اعم از پیر , جوان , زن , مرد , بزرگ و کوچک که فردا در راهپیمایی شرکت کرده مثل سالهای قبل که هر جا نام اسلام و عزت اسلام در میان باشد شما مردم همیشه در صحنه هستید و تداعی کننده عظمت اسلامید و این مطلب را بارها و کرات ثابت کرده اید

کوچکترین وظیفه ما در قبال خون شهدا و امام شهدا , ادای دین به انقلاب اسلامی این است که سعی کنیم امسال 22 بهمن تماشایی را رقم بزنیم 

وعده ما راهپیمایی 22 بهمن





طبقه بندی: دهه فجر 22 بهمن
جباری علی مسجد
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 97 بهمن 21 توسط جباری | نظر بدهید
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.