سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ اطلاع رسانی استاد جباری چهاربرج
معرّفی نمادهای شیطان پرستی

 

فراماسون ها برای اینکه تفکر دینداران جهان را به ابتذال بکشانند شیطان پرستی را ابداع کرده و به شدت به تبلیغ و گسترش آن می پردازند . در این قسمت به معرفی تعدادی از نمادها ، لوگوها و آرم های شیطان پرستی و گروه های مرتبط با آن می پردازیم .

پرگار و گونیا
 

این شکل نماد اصلی فراماسون ها می باشد که در آن پرگار و گونیای برعکس که علامت بنّایی است وجود دارد . حرف G که در وسط این آرم نوشته شده مخفف کلمه (Goat) به معنای «بز» می باشد . که پیرامون آن نیز توضیحاتی خواهیم داد. (إن شاء الله)
در این عکس نماد پرگار و گونیای برعکس را مشاهده می کنیم که در موارد مختلف از جمله آرم پلیس کانادا به کار برده می شود. این نماد در موارد دیگری مانند میادین اصلی شهر در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی استفاده می شود .

بز بافومت (Bophomet)
 

این شکل مربوط به یکی دیگر از نمادهای شیطان پرستی است ؛ به نام «ستاره پنتاگرام» که در وسط آن سر بز یا همان (Goat) را ملاحظه می کنید . در این شکل چهار عنصر آب (که در وسط شکم آن شکل ماهی و نماد آب است مشخص می باشد ) ، خاک (که در زیر پای بافومت قرار دارد) ، آتش (که در مشعل فروزان روی سر بز می باشد) و باد (که از وجود ماه و خطوط اطراف آن معلوم می شود) و دو جنسه بودن این بز که دارای یک بازوی مردانه و یک بازوی زنانه و قسمت های دیگر بدن وی که نشان از تقابل و آمیزش جنسی می باشد از بارزترین ویژگی های بز بافومت می باشد .
در عقیده شیطان پرستان «بز بافومت» نماد شیطان و قدرت تاریکی ها است که سر آن در یک ستاره پنج پر (inverted pentagram)(7) گنجانده شده است . که ستاره معروف پنتاگرام که رأس آن روبه بالا است نماد این چهار عنصر و راس آن نماد روح انسانی و معنویت آن است که شیطان پرستان با وارونه کردن آن روح را زیر پا قرار داده اند.

                                                                                                       
ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 مرداد 29 توسط جباری | نظر

متاسفانه با آغاز فصل تابستان و رواج انواع تی شرت ها و لباسها و گردنبندها مشاهده می شود که بکار گیری نمادهای شیطانی روبه وفور است در ادامه تعدادی از این نمادها را منتشر می کنم:

خیلی از فروشندگان یا کسانی که لباس هایی با برخی از نمادهای عجیب و غریب دارند واقعا نمی دانند که این نشانه ها، جزء نشانه های گروه شیطان پرستی اند و به آنها فقط به چشم بدلی جات ساده و ارزان قیمتی نگاه می کنند که باعث جلب توجه دیگران می شوند. آنها اگر بدانند معنای هرکدام از این نشانه ها چیست و پشت هر کدام از آنها چه عقاید مخوف و تاریکی وجود دارد شاید هرگز به سمت آنها نروند.

ستاره پنج پر واژگون


پنتاگرام یا همان ستاره پنج پر علامتی کهن و باستانی است که در طول تاریخ توسط مذاهب و فرقه های گوناگون مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از موارد استفاده از این نماد در مراسم مخفیانه و جادوگری برای احضار ارواح شیطانی است. این ستاره نشانگر چهار ماده حیات «آب، آتش، خاک و باد» و روحی شیطانی است که گرداگرد آنها را احاطه کرده است.



Click here to enlarge


پنتاگرام هنوز هم به عنوان شاخص اصلی رسوم پرستش جادوگران به کار می رود ضمن اینکه عامل پدید آمدن رسوم و تشریفات دیگری هم در ادیان مختلف شده است.





بافومت

یکی دیگر از نمادهای کثیف شیطان پرستی که در عرفان کابالا «عرفان یهودی» اهمیت خاصی دارد بز یا قوچی به نام بافومت است. این علامت فقط مخصوص شیطان پرستان است و در جواهرات هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سر بافومت معمولا در میان ستاره پنج پر طراحی می شود.



ستاره شش پر


هگزاگرام به صورت دو مثلث درون هم نشان داده می شود. این سمبل قدمتی بسیار طولانی در جادوگری دارد خصوصا کسانی که ادعا می کردند از قدرت تاریکی استفاده می کرده اند با این نماد سروکار داشته اند. در بعضی منابع این نماد را همان ستاره داوود می دانند که امروزه وسط پرچم اسرائیل دیده می شود.


Click here to enlarge
Click here to enlarge

چشم لوسیفر





این نشانه یکی از سمبل های شیطان است که می گویند نشانه سوگواری شیطان برای آن چیزهایی است که خارج از قدرت و اراده اوست.


Click here to enlarge




چشم شیطان


این چشم را چشم شیطان می دانند و ادعا می کنند کنترل جهان را در دست دارد. از آن در غیب گویی، پیشگویی، سحر و جادو و نفرین استفاده می شود. ادعای دیگری هم که این سمبل دارد کنترل روح و همه فسادها و انحراف هاست.



Click here to enlarge

آنخ

در اصل یک سمبل مصری است که ادعا می شود موجب طول عمر می شود. البته گروه های شیطان پرستی آن را موجب افزایش قدرت شهوانی می دانند.




  
Click here to enlarge

نمادهای شیطان پرستی

 


صلیب وارونه



این سمبل در میان جواهرات و آویز گردن خیلی استفاده می شود. خوانندگان شیطان پرستی از طرفداران پروپاقرص این علامت هستند.





Click here to enlarge

زودیاک

ستاره 12 پری که در مراسم قدردانی از خدای کذب یا همان خدای شیطان استفاده می شود.


Click here to enlarge



برخی از اصطلاحات خارجی که بر روی لباسها مشاهده میشود به شرح زیر می‌باشد:

 


نمادهای شیطان پرستی

.

در ذیل برخی از نمادها که به عنوان نگین انگشتر ، ‌گردنبند ، تصاویر بر روی دست‌بندها، پیراهن ، شلوار ، کفش ،‌ ادکلن ، ساعت و ... درج شده و از جمله به ایران اسلامی نیز راه یافته است ، مورد بررسی و معرفی قرار می‌گیرد :

 

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

اگر نوشته وسط نماد یعنی (Satanism) به معنای شیطان‌گرایی به همراه دایره حذف کنیم ، آن وقت یک ستاره پنج‌ضلعی بر جای می‌ماند که همان نشانه ستاره صبح یا پنتاگرام (pentagram) باقی می‌ماند .

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

این سمبل نیز همان پنتاگرام است ، با فرق اینکه انواع آن گاه پنج‌ضلعی وارونه (snvertedpentagram ) یا دیو (Buphomet ) و به شکل در میان نمادهای شیطان‌پرستان به چشم می‌خورد .

برخی از شیطان‌گرایان محدوده جغرافیایی « تحت سلطه » این نماد و در واقع منطقه نفوذ شیطان‌گرایی را در نقشه ذیل توصیف می‌نمایند . (محدوده در ایسلند و اروپا)

 

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

درمیان پنتاگرا‌های قبلی تصویر سر یک بز تعبیه شده است که اقدامی ضد مسیحی ، ‌به این معناست که مسیحیان معتقدند که مسیح همچون یک بره برای نجات ایشان قربانی شده است و با توجه به اینکه ایشان بز را نماد شیطان و در برابر بره می‌دانند این آرم را انتخاب کرده‌اند.

 

*******نمادهای شیطان پرستی********

 

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

666:یک سمبل با عنوان « شماره تلفن شیطان » توسط گروه‌های هوی متال وارد ایران اسلامی شده اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان‌پرستان تلقی می‌شود و براساس مکاشافات 13:18 « ... پس هر کس حکمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زیرا که عدد انسان است و عددش 666 است . »  از سال‌ها پیش تاکنون این عدد با اشکال مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ کشور مشاهده می‌شد .

 

 

*******نمادهای شیطان پرستی********

 

نمادهای شیطان پرستی

 

نماد صلیب شکسته یا چرخ خورشید (swastika or sun wheelc):چرخ خورشید یک نماد باستانی است که در برخی فرهنگ‌های دینی همچون کتیبه‌های بر جای مانده از بودایی‌ها و مقبره‌های سلتی و یونانی دیده شده‌است .

لازم به توضیح است این علامت سال‌ها بعد توسط هیتلر به کار رفت ،‌ لکن برخی با هدف به سخره گرفتن مسیحیت این سمبل را وارد شیطان‌پرستی کردند .

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

چشمی در حال نگاه به همه جا (All seeing Eye) : چشم در برخی نمادهای روشنفکری نیز به کار می‌رود . اما شیطان‌پرستی اعتقاد دارند چشم در بالای هرم « ‌چشم شیطان » است و « بر همه جا نظارت و اشراف دارد » .این علامت در پیشگویی،‌ جادوگری، نفرین‌گری و کنترل‌های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می‌گیرد .گفتنی است این نماد بر روی دلار آمریکایی به کار رفته است .

 

**نمادهای شیطان پرستی***

 نمادهای شیطان پرستی

 ضد عدالت (Anti justice) : با توجه به اینکه تبر رو به بالا نماد عدالت در روم باستان به شمار می آمده است شیطان‌پرستان تبر رو به پایین را با عنوان نماد ضد عدالت در راه پیمودن مسیر تاریک انتخاب کرده‌اند.همچنین گفتنی است که فمنیست‌ها از دو تبر رو به بالا به معنی مادر‌سالاری باستانی استفاده می‌نمودند.

 

نمادهای شیطان پرستی 

نمادهای شیطان پرستی

سر بز (Goat Head) : بز شاخدار ، ‌بز مندس mendes (همان ba"al بعل خدای باروی مصر باستان) ، ‌بافومت ، خدای جادو ، scapegoat (بز طلیعه یا قربانی) این یکی از راه‌های شیطان‌پرستان برای مسخره کردن مسیح است زیرا گفته می‌شود که مسیح مانند بره‌‌ای برای گناهان بشر کشته شد . همانطور که در توضیح نمادهای اول اشاره شد ،‌این نماد تصویر کاملی است از بز قرار گرفته در نماد پنتاگرام .

 

نمادهای شیطان پرستی 

نمادهای شیطان پرستی

هرج و مرج (Anarchy) : این نماد به معنای از بین بردن تمام قوانین است و دلالت بر این امر دارد که « هر چه تخریب کننده است تو انجام بده » این نماد عمدتا مورد استفاده گروه‌های هوی‌متال است .



cool cat
متجاوز جنسی

بر روی پیراهن بچه‌گانه چاپ کرده‌اند.


happy gaylenar
مرد همجنس باز

بر روی تی شرت پسرانه دیده می‌شود.


chi cut
بی خیال – خونسرد باش

بر روی تی شرت مردانه به همراه تصویر یک جوان بی موی غربی .


reaven
اوج لذت جنسی

بر روی تی شرت دخترانه چاپ کرده‌اند.


rap

نام گروه مبتذل و سبک موسیقی جاز غرب که طرفدارانش عقاید پوچ و بسیار ضد اخلاقی دارند
بر روی کلاه، بند، پیراهن و کلاسور چاپ شده‌اند.


heavy metall

نام گروه مبتذل و سبک موسیقی جاز غرب که طرفدارانش عقاید پوچ و بسیار ضد اخلاقی دارند
بر روی کلاه، کمربند و تی شرت دیده می‌شود.

metallica iron naiden

یک سبک از موسقی هوی متال با عقیده و نوع موسیقی خاص
بر روی تی شرت، کمربند و کلاه


kiss

یک گروه موسیقی با عقاید همجنس بازی شدید
بر روی تی شرت، کمربند و کلاه

w.as.p

یک گروه موسیقی از سبک هوی متال به معنی - ما هم جنس بازان هستیم – با عقاید وحشیانه و ضد اخلاقی این گروه به شیطان پرستان نیز معروفند
بر روی تی شرت، کمربند و کلاه و پیراهن و شلوار دیده می‌شود.

عکس هایی ترسناک از رسوم شیطان پرستان 18+ ، www.irannaz.com

عکس هایی ترسناک از رسوم شیطان پرستان 18+ ، www.irannaz.com





طبقه بندی: گوناگون
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 مرداد 29 توسط جباری | نظر بدهید

متن فتوای شرم آور مفتی وهابی در برخورد با شیعیان

این مفتی در آغاز فتوای خود اینچنین آورده است: درابتدا باید بدانیم که شیعیان جز با یک حکومت اسلامی جهادی ریشه کن نمی شوند، شیعیان بعد از برپایی حکومت اسلامی مذکور دو راه دارند :یا اینکه اسلام را بپذیرند! یا اینکه سر بریده شوند


به گزارش «شیعه نیوز» به تازگی بر روی شبکه های اینترنتی اجتماعی متن فتوای یکی از مفتیان کینه توز وهابی به نام " ناصر العمر" در مورد شیعیان پخش شده است ، این مفتی در سوالی با این مضمون" خطر شیعیان نسبت به اسلام بیشتر از یهود و نصاری است، برای نجات امت اسلام چگونه این طایفه را ریشه کن کنیم؟" این چنین پاسخ میدهد:

درابتدا باید بدانیم که شیعیان جز با یک حکومت اسلامی جهادی ریشه کن نمی شوند، شیعیان بعد از برپایی حکومت اسلامی مذکور دو راه دارند :یا اینکه اسلام را بپذیرند! یا اینکه سر بریده شوند، اگر اصرار کردند بر مذهب خود باقی بمانند با آنها باید این چنین برخورد کنید:

اول: همه ی شیعیان را چون سر بریدن گوسفند، سر ببرید تا خون سر تا پای آنها را فرا بگیرد، و چه منظره ی بدیعی است زمانیکه تو می بینی اجساد شیعیان در دریایی از خون شناورند و صدای امواج خون رافضی گوشهایت را نوازش میدهد و جنازه هایشان، چشم هایت را به وجد می آورد.

دوم: زنان آنها را به اسارت ببرید و در میان رزمندگان به صورت عادلانه تقسیم کنید .

سوم: کودکان شیعه را به فراگیری تعلیمات اسلامی صحیح وا دارید و توحید و عقیده را به آنها آموزش دهید، و به آنها آموزش های نظامی دهید تا در فتوحات اسلامی از آنها استفاده شود.

چهارم: معابد و ضریح های شرک آلود شیعه را نابود و ویران کنید.

پنجم: خانه های آنها را تفتیش کنید وکتاب های شرک آلود  آنها را از بین ببرید.

ششم: روز عاشورا را جشن بگیرید و شیعیان را مجبور کنید درآن شرکت کنند.

هفتم: آنها را مجبور کنید کودکان خود را با اسمائی مانند معاویه، یزید و عائشه و حفصه و... نامگذاری کنند.




طبقه بندی: گوناگون
نوشته شده در تاریخ شنبه 92 مرداد 26 توسط جباری | نظر
فتواهای جنجالی و بسیار خنده دار وهابیت
دزدی رفتن، به تنهایی بهتر است یا دو نفری؟

استفتاء
دزدی هستم متدین. میخواستم ببینم از نظر شرعى، تنهایى به دزدى رفتن بهتر است یا دو نفرى؟

فتوا
بنا  به صلاحدید علمای بزرگوار حنفی، دو نفرى بهتر است. به این ترتیب، حد شرعى یعنى بریدن دست، منتفى مى‏شود و به سى ضربه شلاق یا کمتر تقلیل مى‏یابد.
البته همکارى دو دزد محترم باید به این شکل باشد که یکى درب منزل را باز کند و وارد خانه شود و اسباب و وسائل را تا درب خانه بیاورد. و دزد دوم هم بیرون منزل بایستد و دستش را دراز کند و اثاث را بردارد و ببرد.
در اینجا نیز چون اصل «کار را که کرد، آن که تمام کرد» محقق نشده، حد جارى نمى‏شود.

منبع فتوا
اذا نقب اللص البیت فدخل و اخذ المال فتاوله آخر خارج البیت على النقب او على الباب، فلایجب القطع علیهما. عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 5، ص 193
فکل من اتى فعلا حراما لا حد فیه ... فان على الحاکم ان یعزره. عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 5، ص 397
و قد اشترط بعض الائمه ان لا یزید التعزیر بالضرب على الثلاثین سوطا. عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 5، ص 398

رابطه با همجنس، خیلی هم بد نیست

 استفتاء
رابطه با همجنس چه حکمى دارد؟

فتوا
آه از این حسرت و حرمان که به پیرى رخ داد! این عمل شریف که در لسان قوم به «شیرین کارى» از آن یاد مى‏شود، بنا بر نظر علماى احناف، گناه و زیانی کمتر از زنا دارد و حد شرعى بر فرد جاری نمی شود. فقط قاضى مى‏تواند کمتر از سى ضربه شلاق بزند. آن هم امید است که با وساطت اهل دل و گذشت قاضى که خود از دلسوختگان است، مورد اغماض قرار گیرد؛ مخصوصا شخصیت‏هاى برجسته و بزرگانی که سالها در مدارس ما سینه به حصیر مالیده اند، باید از تخفیف ویژه برخوردار باشند.

منبع فتوا
عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 5
ص 139: ضرره (اللواط) اخف منه (الزنا) و جنایته اقل من جنایته.
ص 141: لا حد فى اللواط و لکن یجب التعزیر.
ص 399: لا یجوز للحاکم ان یزید فى العزیر ... على الثلاثین سوطا.
ص 397: و تجوز فیه (التعزیر) الشفاعة و العفو.
ص 397: تعزیر ذوى الهیئات اخف.

حکم جگر سوز

استفتاء
چهار زن دارم و از هر کدام، سه چهار فرزند. مدتى پیش فریب خوردم و زنایى کردم. امیدوارم خداوند بر عفو و بخشش حکم فرماید. شما چه حکم مى‏فرمایید؟

فتوا
ازدواجت باطل، همسرانت بر تو حرام، و ارتباط با آنها در حکم زنا است. این هم حکم ما. جگرت حال آمد؟

منبع فتوا
من زنى فسد النکاح بینه و بین زوجته. و اذا زنت الزوجة، فسد النکاح بینها و بین زوجها. عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 5، ص 137

زنها باید خود را از زنان دیگر بپوشانند

زنها باید مو و صورت خود را از زنان دیگر بپوشانند.
به نوشته روزنامه الحیات، شیخ عبدالرحمن البرّاک استاد سابق عقیده اسلامى در دانشگاه امام محمد بن سعود در ریاض، معتقد است که باید زنان صورت و گردن خود را در مدارس و اجتماعات عروسى و محافل زنانه آشکار نکنند. باز گذاشتن صورت و مو در مجالس کوچک که فقط نزدیکان زن حضور دارند، جایز است.

این مفتى سعودى، مخالفان فتواى خود را تکفیر کرده و چندى پیش از محاکم قضایى خواسته بود کسانى را که «اختلاط زن و مرد بدون کشیده شدن به حرام» را جایز مى‏دانند، به اتهام ارتداد محاکمه نمایند.

وى در واکنش به جنجال گسترده‏اى که به خاطر فتواهاى او در سطح رسانه‏ها به وجود آمده، روزنامه‏نگاران را سربازان شیطان خواند و گفت: روزنامه نگاران به حکم پوشش راضى نیستند و مردم را بر ضد آن مى‏شورانند.

برخى با انتقاد از شیخ برّاک، سخنان او را نوعى تنگ نظرى دانسته و فتواهاى او را ادعاى بدون دلیل خوانده‏اند.
شیخ عیسى الغیث، قاضى دادگاه جزائى ریاض در مصاحبه با روزنامه الحیات، به شیخ برّاک انتقاد کرد و گفت: ما نباید به همدیگر تهمت بزنیم و و مردم را علیه یکدیگر تحریک کنیم؛ بلکه باید نسبت به دیگران حسن ظنّ داشته باشیم، هر چند که با نظرات ما مخالف باشند.

شیخ الغیث افزود: در برهه اخیر شاهد هستیم که برخى افراد به راحتى تهمت‏هایى چون کفر، نفاق، ارتداد، بدعت، فسق و شبهه‏افکنى را به دیگران نسبت مى‏دهند. به این افراد باید آگاهى داد که این روش، روشى خطرساز و حرام است و پیامدهاى خطرناک دنیایى و آخرتى دارد.

خریدن خیار توسط زنان ممنوع است

برخى احکام القاعده که بیشتر به یک شوخى مى‏ماند، هر روز شکل جدیدى به خود مى‏گیرد تا عرصه را بر مسلمانان به ویژه زنان مسلمان تنگ‏تر کند. این بار القاعده بر روى مسائل جنسیتى دست گذاشته و استفاده از هر نماد مذکر را براى زنان ممنوع کرده است.

روزنامه «دیلى تلگراف» چاپ لندن نوشت: خرید خیار براى زنان عراقى ممنوع شد. این حکم توسط یک مفتى وابسته به القاعده صادر شده و زنان را از خریدن خیار منع کرده و علت این حکم را شکل خاص و مردانه خیار دانسته است!
در آوریل سال 2007 نیز خبرنگار آسوشیتد پرس گزارش داد: شبکه القاعده در شهر بعقوبه عراق، قرار گرفتن گوجه فرنگى در کنار خیار را ممنوع کرده و میوه‏فروشان ملزم شده‏اند این دستور را اجرا نمایند.

چکاندن یک قطره شیر در بینی هم موجب محرمیت می شود

استفتاء
بیست سال پیش با دختر خاله خود ازدواج کردم و اکنون چهار فرزند دارم. به تازگى متوجه شدم در دوران کودکى، بینى دختر خاله‏ام کیپ مى‏شود و به رسم سنت قدیمى، مادرم قطره‏اى از شیر خود را در بینى او مى‏چکاند. آیا این مسأله در روابط زناشویى ما مشکلى ایجاد مى‏کند؟

فتوا
بنا بر نظر فقهای حنفی، خاک بر سرت شده است و دودمانت بر باد. همان یک قطره باعث محرمیت شما شده و تو و دختر خاله‏ات، خواهر و برادر رضاعى هستید و نمى‏توانید روابط زناشویى داشته باشید.

منبع فتوا
فاذا وصل اللبن الى الجوف بالصب فى الخلق او بالصب فى الانف ترتب علیه التحریم، سواء کان قلیلا او کثیرا.
عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 4، ص 254
حجاب فقط برای همسران پیامبر بود

حکم حجاب صرفا براى همسران رسول خدا صلى الله علیه و آله نازل شده است.
سایت خبرى ایلاف با درج فتوایى از «احمد بن قاسم بن احمد بن وافدیه الغامدى» مفتى جوان عربستان، در محافل دینى عربستان جنجال به پا کرد.

او در فتواهاى خود گفته است که آیه وجوب حجاب، صرفا براى حفظ شان مادران مومنین (همسران پیامبر) نازل شده و براى مسلمانان عمومیت ندارد.

الغامدى در دفاع از نظرات خود مى‏گوید: در آغاز صدور هر فتوا، با مخالفت‏هایى مواجه مى‏شوم؛ اما مخالفان من پس از آن که در عمق نظرات من فکر مى‏کنند، متوجه مى‏شوند که فتوا دقیقا منطبق بر موازین شریعت و سنت رسول خدا است. و این پدیده موجب مى‏شود که من در عزم خود بیش از گذشته راسخ شوم.

او نظرات برخى از شخصیت‏هاى اسلامى درباره فتواهاى خود را بى‏ارزش دانسته و آنان را به تعمق بیشتر در قرآن فرا خوانده است.

الغامدى داراى دکتراى افتخارى از یکى از دانشگاه‏هاى آمریکا و مدرک دکترا از دانشگاه ملک عبدالعزیز جده مى‏باشد و ناظر فنى پخش برنامه‏هاى مذهبى در یکى از کانال‏هاى مذهبى در بورکینافاسو است و سمت‏هاى مهمى در اداره کل امر به معروف و نهى از منکر عربستان دارد.

خریدن گوجه فرنگی که حرام است

"جرج طرابیشی" اندیشمند سرشناس جهان عرب در جدید ترین کتاب خود تحت عنوان "از نهضت تا ارتداد" بسیاری از عقاید و اندیشه های منحرف وهابیت را مورد انتقاد قرار داده است.

وی در این کتاب 192 صفحه ای خود، ضمن مطرح کردن برخی انحرافات فکری وهابیت، برای مثال به تحریم خوردن گوجه فرهنگی توسط مفتی های وهابی و فلسفه این تحریم از دیدگاه آنان را بیان کرده است.

وی در این باره می نویسد: جهل و نادانی آنان مسأله ای تازه نیست. در کتب تاریخی وجود دارد که در اواخر قرن نوزدهم میلادی یعنی حدود 100 سال پیش کاشت گوجه فرهنگی در بلاد شام به شدت افزایش یافت. مردم بلاد شام علاقه بسیار زیادی به گوجه فرهنگی نداشتند زیرا می گفتند "گوجه فرهنگی یکی از سبزیجات است، پس چرا باید رنگ آن قرمز باشد بنابراین احتمال دارد محصولی خراب باشد.

"جرج طرابیشی" در ادامه می نویسد: آنان در همان زمان گوجه فرهنگی را "میوه شیطانی" نامیدند. این موضوع که به گوش مفتی وهابیون عربستان سعودی در آن زمان رسید، وی خوردن آن را حرام اعلام کرد.

این اندیشمند سرشناس عرب همچنین نوشت: وهابیون در داستانی مشابه، فتوایی در مورد دوچرخه صادر کرده اند. ابتدای تولید شدن دوچرخه در جهان، مفتی های وهابی آن را "اسب شیطان" نامیدند و بر همین اساس استفاده از دوچرخه و سوار شدن بر آن را حرام اعلام کردند.
 
فلسفه تحریم سوار شدن دوچرخه توسط مفتی های وهابی، سطح فرهنگ آنان بود که نمی توانستند درک کنند که چگونه چنین وسیله ای بر روی دو چرخ راه می رود! آنان معتقد بودند که شیطان باعث حرکت دوچرخه است از همین رو وسیله ای حرام به شمار می رود.




طبقه بندی: گوناگون
نوشته شده در تاریخ شنبه 92 مرداد 26 توسط جباری | نظر بدهید
افسران - اینجا همگی مست ضریحش شده اند/با ذکر رضا(ع)،کرب وبلا می خواهم




طبقه بندی: گوناگون
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 مرداد 24 توسط جباری | نظر بدهید
افسران - جـــــــان "مــــــــولا " معصیت دیگـــــــر بس است ...

هـــیچ داری از دل مهــــدی خبر ... !؟

گـــــریه های هر شبش را تا ســـــــحر ... !؟

او که اربـــــاب تمام عــــــالم است ؛

من بمیـــ ـــ ــرم ، ســـــر به زانـــــــوی غــــــم است ...

شیـعیــــان !!

مهـــــــدی غـــــریب و بی کــــس است ؛

جـــــــان مــــــــولا معصیت دیگـــــــر بس است ...


? ? ? اللهم عج لولیک الفرج ? ? ?





طبقه بندی: گوناگون
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 مرداد 24 توسط جباری | نظر بدهید
افسران - به من رحم کن بیقرارم بیا...




طبقه بندی: گوناگون
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 مرداد 24 توسط جباری | نظر بدهید
افسران - امان از تقوایی که با یک تق وا برود !!!!




طبقه بندی: گوناگون
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 مرداد 24 توسط جباری | نظر بدهید

افسران - پوستر : چادری ها ...





طبقه بندی: گوناگون
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 مرداد 24 توسط جباری | نظر بدهید

افسران - + خدا





طبقه بندی: گوناگون
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 مرداد 24 توسط جباری | نظر بدهید
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.